czwartek, 26 stycznia 2012

Studium Gminy Dopiewo

Od jakiegoś czasu interesują mnie sprawy związane z planowaniem przestrzennym gdyż sama jestem na etapie drugiej już budowy domu w naszej gminie i wiem mniej więcej, z czym wiąże się wydawanie warunków zabudowy w oparciu o obowiązujące w Gminie Dopiewo Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.

Od czasu do czasu zaglądam na stronę www.mojedopiewo.pl i to co tam ostatnio przeczytałam odnośnie zmiany np. łąk w środku lasu na tereny zabudowy mieszkaniowej przyznam, że mnie dość mocno zbulwersowały.

Mam nadzieję, że ten temat doczeka się jakiegoś sensownego zakończenia w postaci ostatecznego wyjaśnienia jakie intencje miała i ma pani Wójt Zofia Dobrowolska podczas prac nad studium.

W kolejnych artykułach postaram się precyzyjniej odnieść do tych oraz innych tematów.

Pozdrawiam,
Obserwatorka II